Všeobecné obchodní podmínky

Nabízíme Vám možnost nonstop nákupu přímo z Vašeho domova. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku.

Objednávka je přijata do několika málo minut po jejím odeslání. Potvrzení objednávky Vám zašleme e-mailem. V pracovní době obratem, jinak následující pracovní den. O odeslání zboží budete také informováni e-mailem. U některých objednávek (větší množství, cena apod.) Vás telefonicky zkontaktujeme pro potvrzení objednávky.

Každou objednávku můžete do odeslání zboží zrušit telefonicky nebo e-mailem. Stačí uvést číslo objednávky.


Doprava zboží

Zboží posíláme PPL a zásilkovnou. Poštu nepoužíváme z důvodu cenově nepříznivých podmínek. Pokud si chcete převzít zásilku v libovolném čase a místě, PPL nabízí odběrná místa po celé ČR, totéž i zásilkovna.

 


Postup při poškození obsahu zásilky

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči a sepište zápis o škodě. Nejjednodušší řešení reklamace.

Důležité: reklamaci je potřeba podat ihned po jejím převzetí. My následně podáváme reklamaci na PPL, která vyžaduje její přijetí do dvou dnů od převzetí. V případě, že reklamaci oznámíte třetí den od převzetí, nebude taková reklamace uznána.

  • Kontakt na PPL: info@ppl.cz
  • Kontakt na nás: elinas@post.cz - do pole předmět uveďte: REKLAMACE PPL + ČÍSLO OBJEDNÁVKY.
  • Telefonní kontakt: 605 826 251

Velice důležité je zásilku správně nafotit. Vyfoťte:

  • obsah z blízka - produkty
  • obsah jako celek
  • krabici ve které zásilka dorazila včetně štítku od přepravce
  • výplně a obalový materiál

Prosím neotálejte s reklamací, pokud to bude možné rádi Vám vyhovíme, vrátíme částku nebo zašleme nové zboží a následně zahájíme reklamační řízení s PPL. Po nahlášení reklamace nevyhazujte zásilku a počkejte na její převzetí PPL, která nám ji doručí zpět nebo zlikviduje.

Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě.


Pokud by bylo nutné rozdělit z důvodu hmotnosti zásilku do více balíků, budeme Vás informovat. U dodávek většího rozsahu je možné dohodnout i jiné způsoby dopravy. Pro zákazníky z okresu Děčín doručíme zboží firemním autem zdarma. Požadavek na jiný způsob dopravy uveďte při objednávání do poznámky. 

Obvyklým způsobem platby je úhrada zboží při převzetí zásilky - dobírka. Na přání je možné platit předfakturou, tzn. objednáte zboží, dostanete předfakturu, kterou zaplatíte, po připsání celé částky na náš účet Vám odešleme zboží společně s fakturou - daňovým dokladem. Při osobní odběru lze platit hotově. Způsob platby se zadává při objednávání zboží. Po dohodě nabízíme zboží na fakturu s termínem splatnosti do 20 dnů, při větším počtu (přes 50.000,-) až do 50 dnů. Dodací lhůta u většiny zboží je v pracovních dnech 24 hodin pro zásilky odesílané dopravcem PPL a 48 hodin pro zásilky odesílané Českou poštou. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.

Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem.
Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Zákazník má také právo od smlouvy odstoupit. Podepsáním dokladu o převzetí zásilky zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.

V případě potřeby (např. nevhodný typ, barva ...) vyměníme nepoužité a nepoškozené zboží za jiné. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující. Postup vyměnění zboží je nutné dopředu dohodnout s našimi prodejci.

Při nákupu v běžném obchodě není zpravidla možné odstoupit od smlouvy, tedy vrátit bezdůvodně zboží a získat zpět takto od obchodníka peníze. V internetových obchodech a těch, které prodávají zboží jinou vzdálenou formou (třeba přes telefon nebo katalog), může spotřebitel odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do čtrnácti dnů a obchodník to musí akceptovat. Garantuje to občanský zákoník (§ 53 odst. 7). Toto právo má zákazník proto, že zboží kupuje na dálku a nemá možnost si ho předem důkladně prohlédnout.

Odstoupení od smlouvy musí splňovat zákonem dané náležitosti. Zboží, které chce zákazník tímto způsobem vrátit, nesmí být poškozené a musí být vráceno se vším původním příslušenstvím a prodejním obalem včetně výplně, která výrobek chrání v krabici. Pokud některé z těchto věcí při návratu chybí, obchodník si může jejich náhradu odečíst z peněz, které zákazníkovi vrací. Na vrub zákazníka jde při odstoupení od smlouvy rovněž úhrada nákladů na dopravu.

Odstoupení od smlouvy se ovšem nevztahuje na firemní zákazníky. Nákup na IČO se v Česku řídí obchodním zákoníkem a ten vůbec nedefinuje odstoupení od smlouvy do 14 dnů. Tuto službu je třeba ji sjednat do individuální smlouvy při větších objednávkách.

 Zboží přijímáme od firem s DIČ zpátky i po lhůtě 14-ti dnů s minimálním poplatkem 300,- kč bez DPH (363,- kč s DPH), nebo poplatkem 15% (bez DPH) s ceny uvedené na faktuře.

Postup při vracení zboží:

  1. informujte nás předem telefonicky či e-mailem
  2. zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na adresu našeho reklamačního oddělení, viz. níže
  3. zboží nesmí jevit známky jakéhokoliv poškození a musí být zpět zasláno v originálním obalu se všemi etiketami od výrobce spolu s kopií dokladu o koupi zboží v našem obchodu
  4. je-li zboží v pořádku, okamžitě Vám složenkou nebo na Váš účet peníze vrátíme

 

REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady. Tyto vady je kupující povinen neprodleně nahlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme, je tedy potřeba převzít balík pouze v neporušeném stavu.

V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nejnižší nutné výši k bezpečnému doručení (nutné doložit doklad k této přepravě). V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani dodavatel nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv spotřebitele).

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

  • vady vzniklé běžným používáním
  • nesprávným použitím výrobku
  • nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

  1. informujte nás o reklamaci předem telefonicky či e-mailem
  2. zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
  3. do zásilky uveďte důvod reklamace, Vaši adresu
  4. doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 pracovních dnů od přijetí zásilky, obvykle obratem.

Adresa pro zaslání vadného výrobku 

Orestis Nestoridis

Kamenická 967/54
40502 - Děčín
e-mail: elinas@post.cz
tel:  605826251

Použijte pokud možno nejlevnější dopravu, doporučujeme zásilkovnu / Zbox


 

OBECNÉ NAŘÍZENÍ O OCHRANĚ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

OSVČ Orestis Nestoridis se sídlem Kamenická 967/54, 405 02 Děčín II, IČ: 75271249, tímto informuje všechny své stávající zákazníky o tom, že dne 25. 5. 2018 nabude účinnosti Nařízení Evropského parlamentu a Rady č. 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „obecné nařízení o ochraně osobních údajů“), na základě kterého bude jako správce osobních údajů v souvislosti s existencí smluvního vztahu nakládat s následujícími osobními údaji zákazníka: Jméno, příjmení, trvalé bydliště, telefonní číslo, e-mail, platební morálka, autorizační údaje (číslo smlouvy), data retention. 

Osobní údaje všech zákazníků bude zpracovávat v souladu s ustanovením článku 6 odst. 1 písm. b) obecného nařízení o ochraně osobních údajů, tedy z důvodu nezbytnosti plnění smlouvy. 

Všem zákazníkům jako subjektům údajů budou zachována veškerá práva, která jim ve smyslu příslušných ustanovení obecného nařízení o ochraně osobních údajů náležejí, zejména právo na poskytnutí informace o zpracování osobních údajů, právo na opravu nepřesného osobního údaje, právo na výmaz osobního údaje, právo na omezení zpracování osobních údajů v případech stanovených obecným nařízením o ochraně osobních údajů, právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů a právo na přenositelnost osobních údajů.